زمان جاری : دوشنبه 18 تیر 1403 - 6:29 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






ارسال پاسخ
تعداد بازدید 166
نویسنده پیام
gondor آفلاین


ارسال‌ها : 184
عضویت: 12 /6 /1390

تشکر شده : 14
بازی پرندگان خشمگین با ۲۰ میلیون دانلود در یک هفته رکورد شکست!

وبلاگینا: نسخه جدید بازی محبوب پرندگان خشمگین با نام Angry Birds Space هفته گذشته روانه فروشگاه اپلیکیشن‌های مختلف شد تا طبق پیش‌بینی اکثر افراد، شاهد رکوردشکنی جدید در بین بازی‌های مخصوص تلفن‌های هوشمند باشد. پس از این‌که شرکت Rovio در ۷۲ ساعت اولیه عرضه این بازی خبر از عبور دانلود ۱۰ میلیونی آن داد، حالا با گذشت یک هفته از این ماجرا، خبر می‌رسد که پرندگان خشمگین فضایی، رکورد ۲۰ میلیون دانلود در ۱ هفته را به ثبت رساندند.

این بازی در حال حاضر در لیست پر رشدترین برنامه‌ها در فروشگاه‌های آی‌تونز و گوگل پلی قرار گرفته است و به‌نظر می‌رسد کماکان باید منتظر شنیدن رکوردهای جدید دیگری از آن باشیم.

شرکت رویو هیچ اطلاعات دقیقی درباره نسبت فروش نسخه پولی و نسخه رایگان این بازی منتشر نکرده است اما طبیعتا ثبت چنین رکوردی برای این نسخه، اتفاق بسیاری خوبی برای این شرکت و تیم سازنده آن است. رویو برای این بازی ۴۰ میلیون دلار سرمایه جذب کرد تا بتواند آن‌را به مرحله تولید برساند و در همین مدت کوتاه نیز موفق شد تا این سرمایه را بازگرداند.

نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین، ۶۰ مرحله دارد که پرندگان جدید و گیم‌پلی متفاوتی نیز به آن اضافه شده‌اند. این بازی را می‌توانید برای اندروید از این آدرس و برای آیفون از این آدرس دریافت نمایید.


امضای کاربر : درضمیرم نمیگنجد به غیراز دوست کس***
هردوعالم را به دشمن ده که مارادوست بس
یکشنبه 13 فروردین 1391 - 02:12
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :


تماس با ما | بازی پرندگان خشمگین با ۲۰ میلیون دانلود در یک هفته رکورد شکست! | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS