زمان جاری : دوشنبه 18 تیر 1403 - 7:13 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






ارسال پاسخ
تعداد بازدید 187
نویسنده پیام
gondor آفلاین


ارسال‌ها : 184
عضویت: 12 /6 /1390

تشکر شده : 14
تی فون؛ گوشی ایرانی با سیستم عامل اندروید

مدیرعامل شرکت ابرا تهران یکی دیگر از تولیدکنندگان گوشی های ایرانی از تولید گوشی تی فون با سیستم عامل آندروئید خبر داد. به گزارش پایگاه خبری اپگت، “سعید نخعی” اظهار داشت: در پی استقبال از سیستم عامل آندروئید این شرکت نیز به تولید و عرضه گوشی های ایرانی با این سیستم عامل پرداخته است.

وی افزود: این گوشی اسلامی بر پایه سیستم عامل آندورئید تولید شده و دارای امکاناتی داخلی چون شتاب سنج و قبله نما است.

مدیرعامل ابرا تهران با تاکید بر اینکه “طاها فون” به دلیل پشتیبانی از نرم افزاری اسلامی،*در کشورهای مسلمان و غیرمسلمان مورد استقبال قرار گرفته است، ادامه داد: نسخه جدید این گوشی کمتر از دو ماه آینده وارد بازار تلفن همراه کشور می شود. وی با بیان اینکه این تلفن همراه لمسی که شباهت زیادی به گوشی های اچ تی سی دارد به طور کامل در ایران تولید شده ، خاطر نشان کرد:موبایل تی فون با رعایت کامل استانداردهای ساخت روز دنیا طراحی و تولید شده و قادر به رقابت با نمونه های خارجی مشابه خود است. نخعی تصریح کرد: این گوشی که با امکاناتی نظیر صفحه نمایش ۴٫۳ اینچی لمسی، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، ارتقا حافظه تا ۳۲ گیگابایت وپردازنده یک گیگاهرتزی تولید شده با حدود قیمت ۳۵۰ تا ۴۰۰ هزار تومان روانه بازار می شود.

وی با بیان اینکه این تلفن همراه لمسی که شباهت زیادی به گوشی های اچ تی سی دارد به طور کامل در ایران تولید شده ، خاطر نشان کرد:موبایل تی فون با رعایت کامل استانداردهای ساخت روز دنیا طراحی و تولید شده و قادر به رقابت با نمونه های خارجی مشابه خود است.

نخعی تصریح کرد: این گوشی که با امکاناتی نظیر صفحه نمایش ۴٫۳ اینچی لمسی، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، ارتقا حافظه تا ۳۲ گیگابایت وپردازنده یک گیگاهرتزی تولید شده با حدود قیمت ۳۵۰ تا ۴۰۰ هزار تومان روانه بازار می شود.


امضای کاربر : درضمیرم نمیگنجد به غیراز دوست کس***
هردوعالم را به دشمن ده که مارادوست بس
سه شنبه 22 فروردین 1391 - 20:39
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :


تماس با ما | تی فون؛ گوشی ایرانی با سیستم عامل اندروید | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS